referent (Etatów: 1/2 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY W WARMIŃSKO- MAZURSKIM BIURZE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W OLSZTYNIE
Referent w dziale finansowo-księgowym - ½ etatu
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie : ukończone studia wyższe.
- Wymagany profil ( specjalność ): nie dotyczy
- Preferowany profil (specjalność): nie dotyczy
- Predyspozycje osobowościowe: kreatywność, samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe: mile widziana znajomość obsługi programu ENOVA.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola dokumentów finansowo-księgowych,
- przygotowanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione,
- wprowadzanie danych do programu bankowego na podstawie zatwierdzonych dokumentów,
- wysyłanie zatwierdzonych przelewów do banku,
- dekretowanie dokumentów księgowych,
- wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Enova,
- przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdawczości,
- sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości,
- archiwizowanie dokumentów.
- Informacja o warunkach pracy: Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, dostęp do budynku i toalet dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018.1260 t.j. ze zm),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Biura w Olsztynie lub pocztą na adres Biura z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent w dziale finansowo-księgowym (½ etatu), w terminie do dnia 14.07.2019 r.. Aplikacje, które wpłyną do Biura po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Biura Planowania Przestrzennego w Olsztynie https://bipwmbpp.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Biura przy ul. Pstrowskiego 28 B w Olsztynie.