Wersja nieobowiązująca z dnia

referent (Etatów: 1/2 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE  NA WOLNE STANOWISKO PRACY W WARMIŃSKO- MAZURSKIM BIURZE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W OLSZTYNIE

Referent w dziale finansowo-księgowym - ½ etatu

 

 

  1. Wymagania niezbędne:

- Wykształcenie : ukończone studia wyższe.

      - Wymagany profil ( specjalność ): nie dotyczy

      - Preferowany profil (specjalność): nie dotyczy

     -  Predyspozycje osobowościowe: kreatywność, samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.

     -  Umiejętności zawodowe:

  1. znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
  2. znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  3. umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.

    -  Wymagania dodatkowe: mile widziana znajomość obsługi programu ENOVA.

 

 2.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kontrola dokumentów finansowo-księgowych,
  2. przygotowanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione,
  3. wprowadzanie  danych do programu bankowego na podstawie zatwierdzonych dokumentów,
  4. wysyłanie zatwierdzonych przelewów do banku,
  5. dekretowanie dokumentów księgowych,
  6. wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Enova,
  7. przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdawczości,
  8. sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości,
  9. archiwizowanie dokumentów.

 

  1. Informacja o warunkach pracy: Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, dostęp do budynku i toalet dostosowany dla osób niepełnosprawnych.

 

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. referencje,
  7. kwestionariusz osobowy,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw    publicznych,
  9. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018.1260 t.j. ze zm),
  12. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Biura w Olsztynie lub pocztą na adres Biura z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent w dziale finansowo-księgowym (½ etatu), w terminie do dnia 14.07.2019 r.. Aplikacje, które wpłyną do Biura po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Biura Planowania Przestrzennego w Olsztynie https://bipwmbpp.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Biura przy ul. Pstrowskiego 28 B w Olsztynie.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.