specjalista ds. finansowo-księgowych (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
INORMACJA O WYNIKACH NABORU
STANOWISKO: specjalista ds. finansowo-księgowych
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani: Joanna Matusiewicz, zamieszkała w Olsztynie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych Pani Joanna Matusiewicz w największym stopniu spełniła wymagania pracodawcy.
Wobec powyższego podjęto decyzję o jej zatrudnieniu.
=================================
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY W WARMIŃSKO- MAZURSKIM BIURZE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W OLSZTYNIE
specjalista ds. finansowo-księgowych
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie : ukończone studia wyższe,
- wymagany profil ( specjalność ): ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie lub wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie rachunkowości, ekonomii, finansów i zarządzania,
- preferowany profil (specjalność): brak,
- predyspozycje osobowościowe: kreatywność, samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.
Umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i podatków,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- dokładność, odpowiedzialność, sumienność i terminowość,
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- wprowadzanie na podstawie dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych zdarzeń gospodarczych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym (dekretacja),
- wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Enova,
- przygotowanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione,
- sporządzanie przelewów bankowych na podstawie dokumentów zatwierdzonych do wypłaty,
- przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdawczości,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
- sporządzanie wydruków wymaganych ustawa o rachunkowości,
- archiwizowanie dokumentów.
- Informacja o warunkach pracy: Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, jednozmianowa, 8 godzinna, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, dostęp do budynku i toalet dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje (w przypadku posiadania),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres Biura z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. finansowo-księgowych, w terminie do dnia 24.11.2023 r. Decyduje data wpływu do Biura.
Aplikacje, które wpłyną do Biura po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Biura Planowania Przestrzennego w Olsztynie https://bipwmbpp.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Biura przy ul. Pstrowskiego 28 B w Olsztynie.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
- kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych-1
- klauzula informacyjna
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania zadań na danym stanowisku
- ogłoszenie o naborze
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych