Wersja nieobowiązująca z dnia

specjalista ds. finansowo-księgowych (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

INORMACJA O WYNIKACH NABORU

STANOWISKO: specjalista ds. finansowo-księgowych

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani: Joanna Matusiewicz, zamieszkała w Olsztynie

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych Pani Joanna Matusiewicz w największym stopniu spełniła wymagania pracodawcy.

Wobec powyższego podjęto decyzję o jej zatrudnieniu.

 

=================================

OGŁOSZENIE O NABORZE  NA WOLNE STANOWISKO PRACY W WARMIŃSKO- MAZURSKIM BIURZE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W OLSZTYNIE

specjalista ds. finansowo-księgowych

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie : ukończone studia wyższe,
  • wymagany profil ( specjalność ): ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie lub  wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie rachunkowości, ekonomii, finansów i zarządzania,
  • preferowany profil (specjalność): brak,
  • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.

      

     Umiejętności zawodowe:

  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i podatków,
  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
  • dokładność, odpowiedzialność, sumienność i terminowość,
  • umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.

 

Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności.

 

 2.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
  • wprowadzanie na podstawie dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych zdarzeń gospodarczych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym (dekretacja),
  • wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Enova,
  • przygotowanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione,
  • sporządzanie przelewów bankowych na podstawie dokumentów zatwierdzonych do wypłaty,
  • przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdawczości,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • sporządzanie wydruków wymaganych ustawa o rachunkowości,
  • archiwizowanie dokumentów.

 

  1. Informacja o warunkach pracy: Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, jednozmianowa, 8 godzinna, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, dostęp do budynku i toalet dostosowany dla osób niepełnosprawnych.

 

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. referencje (w przypadku posiadania),
  7. kwestionariusz osobowy,
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw    publicznych,
  9. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.),
  12. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres Biura z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. finansowo-księgowych, w terminie do dnia 24.11.2023 r. Decyduje data wpływu do Biura.

Aplikacje, które wpłyną do Biura po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Biura Planowania Przestrzennego w Olsztynie https://bipwmbpp.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Biura przy ul. Pstrowskiego 28 B w Olsztynie.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.