Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
Olsztyn, dnia 31 stycznia 2025 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY W WARMIŃSKO- MAZURSKIM BIURZE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W OLSZTYNIE
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie : ukończone studia wyższe,
- wymagany profil (specjalność ): ekonomia lub zarządzanie lub prawo lub administracja.
- preferowany profil (specjalność): studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata przy wykonywaniu podobnych czynności.
Wymagania dodatkowe: wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- udział w pracach inwentaryzacyjnych, w tym w szczególności w zakresie inwentaryzacji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych, druków ścisłego zarachowania,
- prowadzenie prac związanych z administrowaniem, eksploatacją i funkcjonowaniem budynków oraz mienia Biura,
- realizowanie zakupów środków trwałych, wyposażenia oraz materiałów i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi,
- kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, legalności, celowości i gospodarności.
- sporządzanie dokumentów sprzedaży, not księgowych, obciążeniowych, korygujących,
- przygotowywanie danych do projektu planu finansowego,
- analiza bieżącej realizacji wydatków budżetowych w odniesieniu do planu finansowego,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, materiałów oraz ich zużycia, wyposażenia osobistego pracownika,
- współpraca z kontrahentami w zakresie wszystkich realizowanych zadań i obowiązków,
- współpraca z Działem Finansowo-Księgowym,
- wykonywanie zadań w zakresie kontroli zarządczej związanych z zajmowanym stanowiskiem,
- archiwizowanie i przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego,
- wykonywanie zadań w zakresie pełnienia zastępstwa w sekretariacie.
- Informacja o warunkach pracy: Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, jednozmianowa, 8 godzinna, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, dostęp do budynku i toalet dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy – curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje (w przypadku posiadania),
- kwestionariusz osobowy*,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe*,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku*,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych*.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres Biura z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych, w terminie do dnia 21 lutego 2025 r. Decyduje data wpływu do Biura. Aplikacje, które wpłyną do Biura po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Biura Planowania Przestrzennego w Olsztynie https://bipwmbpp.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Biura przy ul. Pstrowskiego 28 B w Olsztynie.
*Wzór dostępny na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Biura Planowania Przestrzennego w Olsztynie - https://bipwmbpp.warmia.mazury.pl/nabor.html
===================================================
Aktualizacja 26.02.2025
Informujemy, że w wyniku prowadzonego postępowania w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się kandydaci spełniający wymagania formalne:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
1 |
Izabela Gontarek |
Olsztyn |